AIA* intimacy is een brand dat staat voor seksueel genot zonder taboe en op een duurzame manier. Het uiten van je affectie voor iemand kan belangrijk zijn voor het bereiken van een seksueel hoogtepunt. AIA intimacy streeft voor verbinding en lichamelijk genot. De producten van AIA stimuleren de intimiteit voor ieder individu: zo kun je hartstochtelijk genieten.
Oprichters AIA
Broer en zus Hugo en Simone Kuijer hebben AIA samen opgericht uit interesse voor de seksuele wereld van nu. Ondernemer Simone heeft in 2017 het merk ‘trustore’ opgericht, het ondernemen zit dus al lang in het bloed. Al snel kwam zij erachter dat het onderwerp seksualiteit haar erg interesseerde. Simone is op zoek gegaan naar een oplossing voor het probleem dat zij ervaarde met glijmiddel, latex en de verandering van je pH-waarde gaan hier slecht mee samen. Hieruit ontstond AIA*.
Seksueel en esthetisch
Dat het aanbod aan glijmiddelen tegenviel werd al snel duidelijk, dus besloot het duo een eigen middel te maken met bijpassend flesje. Zo werd dit ultramoderne en duurzame glijmiddel op de markt gebracht. Niet alleen is het product duurzaam en veilig, het is ook esthetisch interessant: geen felle kleuren en zoete geurtjes maar focus op kalmte. AIA* omschrijft haar merk als: “een sexual wellness brand bestaande uit duurzame producten die je met een gerust hart (of wellicht zelfs trots) op je nachtkastje kan laten staan.”
AIA bij MOOD
Mood heeft meerdere producten van AIA* zowel in de winkel, als op de website. Niet alleen het glijmiddel en massageolie, maar een box met alle essentials waarbij je de volledige set krijgt voor een verwennend avontuur. Deze set is een perfect selfcare cadeau, of een liefdevolle gift voor je geliefde. Shop de producten van AIA* via de mood webshop of fysiek in onze winkel.